Професійне резюме

                           ПРОФЕСІЙНЕ        РЕЗЮМЕ



                     


Інформаційна картка

учасника другого туру

 Всеукраїнського  конкурсу  «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
   Cолодяк     Зоряна    Іванівна
2.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Львівський державний університет

 ім. І.Франка, 1996 р.; спеціальність за дипломом

«Математик. Викладач»



3.    
Педагогічний стаж роботи
 17 років

4.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Зимноводівська загальноосвітня школа І-ІІІ 

ступенів №1,  с.Зимна Вода, 

вул.Мазепи, 2,   295-29-06, zymn1zosh@mail.ua



5.    
Посада
учитель математики


6.    
Кваліфікаційна категорія
вища

7.    
Звання
нема

8.    
Класи, в яких викладаєте
шостий, сьомі, дев'яті

9.    
Посилання на власний Інтернет-ресурс
zorianasolodyack.blogspot.com
10.            
Педагогічне кредо
                       Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться


11.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)

Мій скарб – це знайдені в народі   таланти.       
          Помітити їх, не дати зів’яти – хіба це не честь для вчителя ?  
М. Кравчук

Головне завдання, яке стоїть перед школою і кожним педагогом, – дати учневі належну і якісну освіту. Математику люблять одиниці, хочуть знати десятки,  а навчити треба всіх.

Як навчити учнів математики? Як розвинути логічне мислення? Як активізувати пам’ять, увагу?  Як  підвищити інтерес до знань? Як зацікавити процесом навчання? Відповіді на ці запитання дають сучасні технології навчання, зокрема інтерактивні.

Свої уроки будую так, щоб підтримувати стійкий інтерес до предмета,

 навчальну активність, бажання створити й пізнавати  нове.

Із 5 класу поступово вводжу елементи інтерактивного навчання, починаючи

 з найпростіших, таких, як «Мозковий штурм», «Відкритий мікрофон»,

 « Незакінчені речення». Досить ефективно впливають на розвиток уваги,

мислення та виявлення прогалин у знаннях учнів такі прийоми, як «Знайди

 помилку», «Вірю – не вірю».

Найчастіше вдаюся до таких форм, як «Акваріум»,  «Ажурна пилка» «Асоціативний кущ», « Карусель» та інші. Ці організаційні форми навчання ефективні, коли на уроці обговорюємо розв'язання проблеми, про яку в учнів уже є уявлення, отримане під час навчальних занять або з допомогою життєвого досвіду.

Організація інтерактивного навчання передбачає  використання ігор. Практикую  «Математичне лото», «Швидкий рахівник»,  «Найрозумніший», КВК.
Щоб перетворити уроки на живі, мислительські, творчі, окрім ігрових ситуацій, часто практикую такі нетрадиційні форми уроків, як урок-мандрівка, урок-конференція, урок-практикум, урок-ділова гра, урок-презентація, урок-дослідження тощо.
«Математика  наука для очей, а не для вух», -  пише К.Ф. Гаус, тому вважаю, що математика  це один із тих предметів, в якому використання ІКТ активізує всі види навчальної діяльності. Працюючи з інтерактивною дошкоюзавжди знаходжуся в центрі уваги і підтримую постійний контакт із класом. Таким чином, інтерактивна дошка ще дозволяє заощадити дорогоцінний час.

Постійний творчий пошук – характерна риса педагогічного почерку кожного вчителя. Усю роботу спрямовую на розвиток інтересу до математики. Для цього використовую: урок і позакласну роботу. Позакласна робота важлива для пробудження в учнів інтересу до математики. Тому математичні вікторини, змагання, ігри, прес-конференції, вечори сприяють підвищенню математичної культури, розширюють і поглиблюють здобуті на уроках знання, показують застосування їх на практиці, розвивають мислення, математичні здібності, допомагають увійти у світ наукових і технічних ідей.

Кожен урок – це екзамен для вчителя. Знаю, витримати його зможе той, хто йде в ногу з часом, постійно збагачує себе, шукає нове, вміє захоплювати учнів своєю любов’ю до предмета.
Учитель і   учень ростуть разом.

Немає нічого , що не долалось би  працею.

12.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Я  обрала  Долю  собі  сама…

Ким  я могла би  бути,  як  не  вчителем?  Сама доля провістила мені  бути педагогом, бо народилась  у День вчителя.
Я вчитель... Два слова,  які змушують зазирнути у власне серце, у свої думки, подумати про себе. Чи вистачить мені сил йти в ногу з часом, бути цікавою, різною, новою?
Усі ці роки  ні на хвилину не забувала народну мудрість і намагалася слідувати їй: «Виховувати успішного може тільки успішний вчитель, виховувати щасливого  може тільки щаслива, а сучасного тільки сучасна людина».

У мене незвичний вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами. І так уже вісімнадцятий  рік у Зимноводівській ЗОШ  І-ІІІ ступенів №1. На мою думку, це достатній відрізок часу для набуття власної скарбниці творчих ідей, думок, практичних напрацювань для вчителя, який обрав фах за покликанням, живе любов’ю до дітей, прагне до самовдосконалення.  Це час, наповнений щоденною клопіткою працею, бо  торкаюся найціннішого людських душ. Допомагаю навчатися тому, хто прийшов до храму Науки, за допомогою професійного постулату «Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться».


Чим більше любові, знань і досконалості у вчителя, тим успішніший ученьКожен день у школінеповторний, його неможливо до кінця передбачити й спланувати. Спільно з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну роботу з предмета. Щаслива, коли мої вихованці стають призерами районних олімпіад із математики, активними учасниками Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру».
«Я – вчитель», «Я – товариш», «Я – порадник»,  «Я – просто людина». Усі ці «Я» є частинами нескінченого простору  «Я – педагог і особистість». Адже це його ми, учителі, складаємо все своє життя, щоразу додаючи все нові частини. Тому постійно вчуся, розвиваюся і самовдосконалююся.

        Учитель – це не професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму, це відповідальність, самовіддача, терпіння, примножені знаннями, майстерністю і творчим потенціалом.

        Сьогодні суспільство висуває перед учителем нові вимоги. Сучасний учитель це організатор діяльності на уроці, учитель-дослідник, науковий керівник учнів. Прагну йти в ногу з часом, оскільки вважаю, що кінцева мета шкільної освіти виховання доброї Людини. 






Немає коментарів:

Дописати коментар